čtvrtek 21. května 2015

V oblacích

V naší domácnosti se na vzorované doplňky příliš nehraje, a když už vzor, spíše geometrický nebo "retro". Tou výjimkou do třetice jsou jednoduché dětské motivy. Proto si mě tentokrát obláčkovým vzorem získaly multifunkční osušky značky Lodger.


Rozměry osušky/dečky jsou velkorysé: 120 x 120 cm. Ve složení je uvedená čistá hydrofilní bavlna, pod kterou jsem si toho nebyla moc schopná představit. V praxi to znamená savou a příjemnou rubovou stranu, naopak lícová strana působí chladivě.


V teplejším počasí jsem se nerozpakovala změnit využití na lehkou deku do kočárku a sloužila by skvěle také místo síťky proti hmyzu. Dalším způsobům se meze nekladou - pomáhají i piktogramy na samotném obalu, kde je vyobrazeno hned pět možností.




3 komentáře:

  1. Taky ji mám doma a zatím skvělá! Sice dražší ale snad se odvděčí ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ten Lodger prostě miluju! Děkuju - hned na to jdu kouknout:-)....

    OdpovědětVymazat